★★... ببین چه خبره ...★★

بازی ، دلنلود ، رایگان ، فیلم ، کمدی ، اوباما ، شهرها ، کشورها ، کامپیوتر ، رایانه ، جک ، اس ام اس ، لطیفه ، عاشقانه ، عارفانه

★★... ببین چه خبره ...★★

بازی ، دلنلود ، رایگان ، فیلم ، کمدی ، اوباما ، شهرها ، کشورها ، کامپیوتر ، رایانه ، جک ، اس ام اس ، لطیفه ، عاشقانه ، عارفانه

♥♦ جماران ♦♥

 

ناوشکن جماران 

یکی دیگر از افتخارات ایران  

 

ناوشکن جماران از جمله رزمناوهای با مأموریت  

سه منظوره است که در عرصه های  

ضد هوایی – ضد سطحی و ضد زیرسطحی  

از تجهیزات کاملاً پیشرفت برخوردار است. 

 

به ادامه ی مطلب مراجعه کنید ... 


 

علاوه بر متخصصان و دانش آموختگان مراکز آموزشی نیروی دریایی، نخبگان و دانشمندان ده ها دانشگاه و مرکز علمی، تحقیقاتی و صنعتی و متخصصان بخش خصوصی نیز در طراحی و تولید ناوشکن جماران همکاری داشته اند.
ناوشکن جماران که در کلاس خود، در شمار ناوهای پیشرفته محسوب می شود، از قابلیت حمل و سوختگیری بالگرد نیز برخوردار است.
بخشی از سامانه های اصلی این ناوشکن تنها در انحصار چند کشور است اما متخصصان ایرانی موفق شدند این انحصار بین المللی را بشکنند و کشور را به دانش طراحی و ساخت این سامانه های مهم مجهز کنند.
حضرت آیت اله خامنه ای سپس در جمع فرماندهان نیروهای مسلح و جمعی از دست اندرکارانِ طراحی و ساخت ناوشکن جماران، گفتند: این دستاورد مهم که نتیجه امید، اعتماد و توکل به پروردگار است، نسل جوان ما را مصمم تر از پیش خواهد کرد و این عزم و امید و اراده، حتی از تولید ناوشکن نیز، مهم تر و شیرین تر است. 

 

فرمانده منطقه یکم دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ناوشکن جماران دوم اسفندماه سال  ۸۸ پس از دو روز الحاق به ناوگان دریایی جمهوری اسلامی و منطقه یکم دریایی ارتش، ماموریت خود را آغاز کرد. 
وی ادامه داد: این ناوشکن آمادگی انجام هرگونه مأموریت برای حفاظت و صیانت از منافع ملی و تأمین امنیت مرزهای کشور همچنین تأمین امنیت حرکت کشتی‌های عبورکننده از آبراه مهم خلیج فارس و تنگه هرمز را برعهده خواهد داشت.
  

 

منبع خبری : ایران صدا 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد