★★... ببین چه خبره ...★★

بازی ، دلنلود ، رایگان ، فیلم ، کمدی ، اوباما ، شهرها ، کشورها ، کامپیوتر ، رایانه ، جک ، اس ام اس ، لطیفه ، عاشقانه ، عارفانه

★★... ببین چه خبره ...★★

بازی ، دلنلود ، رایگان ، فیلم ، کمدی ، اوباما ، شهرها ، کشورها ، کامپیوتر ، رایانه ، جک ، اس ام اس ، لطیفه ، عاشقانه ، عارفانه

♥♦ اس ام اس ♦♥

 

اس ام اس 

 

بی مزه ترین اس ام اس ها 

 

اس ام اس سرکاری  

 

به ادامه ی مطلب مراجعه کنید ... 

 

 

 

 

- ببینم ، اگه یه روز از خواب بیدار شی ببینی 

  اونی که دوستش داشتی گذاشته رفته  ،

  صبحونه چی میخوری ؟

 

- تمام گلهای خوشبوی دنیا رو هم به پات بریزم 

  بازم کمه ، چون پاهات خیلی بو میدن 

 

- لپتو بیار جواو 

  1 

  2 

  3 

  4 

  تا 100 هم بشماری از بوس خبری نیست 

 

- خیلی وقته که میخوام یه چیزی رو بهت بگم 

  ولی تا حالا روم نشده 

  گفتنش برام خیلی سخته : 

  د ................. دو .............. 

  .......دوس .............. دو سه لیتر بنزین 

  نداری به من بدی ؟ 

 

- یه خره عکسشو توی آب میبینه ، 

  میگه چقدر شبیه اونیم که داره این sms رو میخونه 

 

- میدونی من دوستت دارم ، من عاشقتم 

  میمیرم برات ، می بوسمت ... 

  ... 

  ... 

  ... 

  چندتا میم داره ؟ 

 

- الهی من خورشید بشم و تو ماه 

  که تا قیامت ریختتو نبینم 

 

- به اندازه ی تمام گوسفند های دنیا 

  دوستت دارم ... 

  قربانت ، چوپان دروغگو ! 

 

- خیلی ماهی 

  ... 

  ... 

  ... 

  بخور ، چون امگا سه داره ! 

 

- پنج راه حل برای خوشحال بودن : 

  1.داشتن یه دوست خوب مثل من 

  2.داشتن دوستی مثل من 

  3.فقط داشتن من 

  4.داشتن من 

  5.من 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد