★★... ببین چه خبره ...★★

بازی ، دلنلود ، رایگان ، فیلم ، کمدی ، اوباما ، شهرها ، کشورها ، کامپیوتر ، رایانه ، جک ، اس ام اس ، لطیفه ، عاشقانه ، عارفانه

★★... ببین چه خبره ...★★

بازی ، دلنلود ، رایگان ، فیلم ، کمدی ، اوباما ، شهرها ، کشورها ، کامپیوتر ، رایانه ، جک ، اس ام اس ، لطیفه ، عاشقانه ، عارفانه

♥♦ اس ام اس ♦♥

 

 

 

یک سری اس ام اس توپ 

 

اس ام اس های سرکاری باهال 

 

 

به ادامه ی مطلب مراجعه کنید ... 

 

 

 

  

 

- تو قندی ... 

  نباتی ... 

  شکلاتی ... 

  عسلی ... 

  یا شیرینی نداری من با چاییم بخورم ؟ 

 

- همیشه می گفتن پیدا کردن یه دوست خوب خیلی سخته 

  اما من باورم نمی شد 

  تا اینکه تو رو دیدم که برای پیدا کردن من چقدر زحمت کشیدی 

 

- امروز سالروز تولد پت و مته ! 

  تو هم مثل من این روز رو به خنگ ترین 

  فردی که میشناسی تبریک بگو ... 

 

- ریزش موهای خود را به دست خدا بسپارید 

  ... شامپو ید الله 

 

- خر 

  خر 

  خر 

  خر 

  خر 

  خرابتم رفیق ...! 

 

- این اس ام اس رو نخون 

  ... 

  ... 

  گفتم نخون عزیزم 

  ... 

  ... 

  نخون دیگه ! 

  ... 

  ... 

  حالا که جنبه نداری اصلا نمیگم 

 

- صبح ها نمی تونم صبحونه بخورم چون

  دوستت دارم ...

  ظهرها نمی تونم نهار بخورم چون

  دوستت دارم ...

  شبها نمی تونم شام بخورم چون

  دوستت دارم ...

  شب که میشه نمی تونم بخوابم چون

  گشنمه ... !


- زندگی را از تو نام برده اند !

  ز : زاویه ی نگاه تو

  ن : نوای تو

  د :درگاه ابروی تو

  گ : گیسوی پریشان تو

  ی : یارو سرکاری !


- صداقت خواستم داشتی 

  مهربونی خواستم داشتی

  عشق داشتم خواستی

  قور قوری جون گل کاشتی !

  هر چی که خواستم داشتی !


- یه توپ دارم قلقلیه

  موی سرم فرفریه

 اس ام اس جدید نداشتم

 سرت کلاه گذاشتم ...


نظرات 1 + ارسال نظر
mehran جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:03 ب.ظ http://www.mohitefana.blogsky.com

salam hadi jan
eyvall aziz webe khoobi dario malome ke vasash zahmat keshidi :x
moafagh bashi hatman behet sar mizanam
Ya hagh

ممنون مهران جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد