★★... ببین چه خبره ...★★

بازی ، دلنلود ، رایگان ، فیلم ، کمدی ، اوباما ، شهرها ، کشورها ، کامپیوتر ، رایانه ، جک ، اس ام اس ، لطیفه ، عاشقانه ، عارفانه

★★... ببین چه خبره ...★★

بازی ، دلنلود ، رایگان ، فیلم ، کمدی ، اوباما ، شهرها ، کشورها ، کامپیوتر ، رایانه ، جک ، اس ام اس ، لطیفه ، عاشقانه ، عارفانه

♥♦ اس ام اس ♦♥

 

دیوانه را محبت آرام می کند

ما را محبت تو دیوانه می کند  

 

یک سری اس ام اس جالب و خواندنی 

 

به ادامه ی مطلب مراجعه کنید ... 

 

 

 

 

- میدونی کم جمعیت ترین جای دنیا کجاست ؟ 

  قلب منه که فقط تو توش ساکنی 

 

- امروز قلبم درد گرفته بود ... 

  فکر کنم تپل شدی جات تنگ شده 

 

- من فقط تو رو 15 تا دوست دارم 

  اندازه ی 7 دریا ، 7 آسمون و 1 دنیا 

 

- شما به علت حمل مرام و داشتن صفا به حبس ابد 

  در قلب من محکوم شدید 

 

- به اندازه ی صداقت پینوکیو ، رفاقت تام و جری 

  و هوش زکاوت پت و مت دوستت دارم 

 

- از استخوانم برایت قلمی می سازم 

  و از خونم مرکب تا برایت بنویسم دوستت دارم 

 

- قسم به Love پاکم

  از عشق You حلاکم

  ای گل ریشه ریشه I Love You همیشه 

 

- میگن اگه شیشه ی عمر آدمها خیس بشه ، عمرشون  

  کوتاه میشه ، میدونی چشات عمر من هستن 

  پس نذار خیس بشن 

 

- اگه تو موهام مثل شپش باشی 

قول میدم واسه موندنت تا آخر عمرم حموم نرم ... 

 

- زندگی بدون عشق مثل شلوار بدون کشه 

عشق من ، کجایی آبروم رفت ... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد